Reklamační podmínky

Reklamační formulář

Reklamace každého výrobku je nepříjemná věc.

Odběratel je povinen zboží neodkladně po převzetí zkontrolovat. Pokud je zjištěno mechanické poškození obalu zboží, je odběratel povinen zkontrolovat stav zboží a v případě poškození vyhotovit písemný zápis o poškození za přítomnosti dopravce. Odpovědnost za poškození v průběhu přepravy nese dopravce, veškeré zboží je pojištěno. Uplatnit reklamaci za vady množství, druhu a zjevné vady je odběratel povinen oznámit dodavateli neodkladně, a to písemnou formou nejpozději do 2 dnů od převzetí zboží. Vady, které existovaly v okamžiku převzetí zboží, projevily se však později, je odběratel povinen oznámit dodavateli ihned poté, co byla závada zjištěna.

Důležité upozornění při přebírání tabulí od přepravní společnosti
- Nepřebírejte tabule s poškozeným obalem od přepravní společnosti. Řidiči nahlaste reklamaci zásilky ihned
- Kontaktujte prodejce o nepřevzetí zásilky
- Kontrolu proveďte ihned po převzetí
- Poškozená tabule bude přijata k reklamaci pouze v originálním balení, proto prosíme obal nevyhazujte
- Obsah zásilky a její bezvadnost zkontrolujte a případné skryté poškození reklamujte nejpozději do 3 dnů od převzetí zásilky od přepravce
- na pozdější reklamace poškození způsobených přepravou nebude brán zřetel

Dodavatel je povinen uplatňovat reklamaci písemnou (faxovou či e-mailovou) formou zaslání či oznámení zjištěné závady zboží na adresu sídla prodávajícího.

Reklamace zboží musí být dodavateli doručena s vadným zbožím, vždy písemně se stručným popisem závady. Neprokáže-li odběratel doklad o koupi zboží má odběratel právo reklamaci odmítnout.

K reklamaci lze přijmout zboží pouze v originálním, nebo jiném vhodném obalu. Zboží zaslané k reklamaci poštou či jiným dopravcem musí být řádně zabezpečeno před případným dalším poškozením.

 

Postup pro řešení reklamaci OKI (spotřební materiál, tiskárny)

Reklamace produktu OKI, prosím, reklamujte přímo v servisním středisku

DARUMA Systems, s.r.o., Barrandova 1920/7 14300 Praha, www.edaruma.cz, servis@edaruma.cz
- v případě reklamace je potřeba společně s reklamovaným produktem dodat model tiskárny, seriové číslo tiskárny a pořizovací doklad. Bez dodání podkladů bude reklamace navrácena zpět.